Gyakran ismételt kérdések

  1. Milyen termékekkel foglalkozik a Soós és Társa Zrt?

 

A Soós és Társa Zrt. Magyarország piacvezető hűtés- és klímatechnikai nagykereskedése. Termékpalettánkban megtalálhatók a hűtéstechnikával és klímaszereléssel foglalkozó szakemberek munkájához elengedhetetlenül szükséges szerelési segédanyagok, szerszámok és berendezések, a rézcsövektől kezdve nagyteljesítményű csavarkompresszorokig.

 

A forgalmazott márkák tekintetében az összes releváns gyártóval kapcsolatban állunk, azok termékeit forgalmazzuk. Amennyiben a webshopon esetleg nem találja meg az Ön által keresett terméket, kérjük, írjon az info@soos.hu e-mail címre, és műszaki értékesítőink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

 

  1. Hogyan regisztrálhatok a webáruházba?

 

Cégünk kizárólag nagykereskedelemmel foglalkozik, így webáruházunkból csak akkor tud vásárolni, ha Ön egy jogi személyiséggel és adószámmal rendelkező cég képviseletében jár el.

 

Cége nevének, számlázási és szállítási, valamint az Ön személyes adatainak megadásával regisztrálhat rendszerünkbe.

 

Ezután e-mailes megerősítést követően munkatársunk 24 órán belül rögzíti a regisztrációját, amely végeztével értesítést kap a regisztráció elkészültéről.

 

Ezt követően Ön a listaárakon túl saját, kedvezményes árait is lekérdezheti a webáruházban.

 

  1. Milyen áruátvételi módok érhetőek el a webshopban?

 

Rendelését átveheti országszerte a Hóbagoly szaküzletek valamelyikében, de kérheti annak kiszállítását is. A futárszolgálattal küldött csomagokat a DPD (DPD Hungária Kft.) és az MPL (Magyar Posta Zrt.) szállítja Önnek házhoz. A szolgáltatás kiválasztásakor nincs lehetőség meghatározni, hogy Ön melyik szolgáltatót kívánja igénybe venni. A csomag típusa, mérete, tartalma, egyéb fizikai jellemzői alapján határozzuk meg, melyik szolgáltató a legalkalmasabb a csomag sikeres és zökkenőmentes célba juttatásához, a lehető legoptimálisabb költségek mellett. A futárszolgálattal kiszállításra kerülő megrendeléseket 12:00 óráig tudjuk fogadni - az ezt követően beérkező megrendeléseket a soron következő munkanapon dolgozzuk fel.  Saját autós kiszállításainkat 14:00 órakor véglegesítjük - az ezt követően beérkező megrendeléseket a következő túrajárattal tudjuk kiszállítani.

 

A nettó 100.000 Ft alatti értékű megrendelések kiszállítása után 2.000 Ft + áfa összegű csomagkezelési költséget számítunk fel.

 

Futárszolgálati partnereink:

     MPL

  1. Hogyan tudok tájékozódni a termékek elérhetőségéről?

 

A termék részletes adatlapjának megnyitásakor, rövid betöltési időt követően megjelennek a raktáranként rendelkezésre álló készletek a termékből.

 

Amennyiben Ön az elérhető készletnél nagyobb mennyiséget vásárolna, munkatársunk a rendelést követően megkeresi Önt további egyeztetés céljából.

 

  1. Mire használható a regisztrációnál kitöltött, és az ügyfélközpontban feltöltött jogi nyilatkozat?

 

A jogi nyilatkozat kitöltésével Ön hozzájárulhat ahhoz, hogy a webáruházba regisztrált felhasználó a cég nevében eljárhasson, így új funkciók válnak elérhetővé.

Ezek közül az egyik legfontosabb, hogy hitelkeret megléte esetén rendelését annak terhére is kérheti, így rendelését kényelmesebben intézheti, nem kell előre utalással vagy utánvéttel foglalkoznia.

 

További hasznos funkció, hogy az Adataim menüpont További adatok megváltoztatása almenüjében ön kérvényezhet áruátvételi jogosultság megadást kollégái számára, valamint ugyanitt kérheti céges adatainak (például számlázási cím) módosítását is.

 

Ugyanitt kérhető a tájékoztató e-mailek küldésére (egyenlegközlő, göngyöleg tájékoztatás, bérelt eszközökkel kapcsolatos tájékoztatás, számla hiteles másolatának kérése) használt e-mail cím is.

 

  1. Milyen egyéb szolgáltatásokat nyújt a Soós és Társa Zrt?

    Cégünk kiemelkedő műszaki szakember gárdával rendelkezik, így állunk rendelkezésére bárminemű hűtés- vagy klímatechnikai rendszertervezési igényével kapcsolatban is. 

    A projekteket végigkísérjük a kalorikus méretezéstől kezdve a leszállításon át igény esetén a rendszer beüzemeléséig.
     

  2. Hogyan tudok áttérni elektronikus számára?

    Egy formanyomtatvány kitöltése, cégszerű aláírása és cégünkhöz történő visszaküldése után lehetősége nyílik elektronikus számlát kapni az összes termékről, amit a Soós és Társa Zrt-től vásárol (webáruházunkban vagy szaküzletünkben).

    Az elektronikus számlát egyszerűen tudja továbbítani, vagy kérheti eleve a könyvelője vagy gazdasági / pénzügyi ügyintézője e-mail címére, ily módon egyszerűsítve az adminisztrációs feladatait.

    A szükséges formanyomtatványt itt tudja letölteni. ( E-számla nyilatkozat )